Mostra el registre parcial de l'element
Aprendizaje cooperativo entre alumnos de grado de interpretación de saxo jazz/mm en la ESMUC
dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
dc.contributor | Sartori, Ilaria | |
dc.contributor.author | Delgado Fernández, Alejandro | |
dc.date.accessioned | 2022-11-11T11:38:24Z | |
dc.date.accessioned | 2024-09-18T10:09:54Z | |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:16:00Z | |
dc.date.available | 2022-11-11T11:38:24Z | |
dc.date.available | 2024-09-18T10:09:54Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T11:16:00Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7091 | |
dc.description.abstract | Aquest treball es basa en l’aplicació pràctica d’un mètode d’aprenentatge cooperatiu anomenat tutoria entre iguals recíproca, que consisteix en la formació de parelles d’estudiants que aprenen mutuament, alternant els rols de tutor i tutorat. Després d’11 sesions de tutoria entre iguals en les que hi participen 9 alumnes d’interpretació de saxo jazz/música moderna de l’ESMUC, aquest treball demostra els enormes beneficis, en termes d’aprenentatge i salut emocional, que l’aprenentatge cooperatiu pot aportar al sistema educatiu musical de grau superior. | cat |
dc.description.abstract | Este trabajo se basa en la aplicación práctica de un método de aprendizaje cooperativo llamado tutoría entre iguales recíproca, que consiste en la formación de parejas de estudiantes que aprenden mutuamente, alternando los roles de tutor y tutorado. Tras 11 sesiones de tutoría entre iguales en las que participan 9 alumnos de interpretación de saxo jazz/música moderna de la ESMUC, este trabajo demuestra los enormes beneficios, en términos de aprendizaje y salud emocional, que el aprendizaje cooperativo puede aportar al sistema educativo musical de grado superior. | spa |
dc.description.abstract | This work is based on the practical application of a cooperative learning method called reciprocal peer tutoring, which consists in the grouping of pairs of students who learn reciprocally, alternating the roles of tutor and tutored. After 11 peer tutoring sessions in which 9 ESMUC jazz/modern music saxophone performance students participated, this work demonstrates the enormous benefits, in terms of learning and emotional health, that cooperative learning can bring to the current musical education system. | eng |
dc.format.extent | 53 p. | cat |
dc.language.iso | spa | cat |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
dc.title | Aprendizaje cooperativo entre alumnos de grado de interpretación de saxo jazz/mm en la ESMUC | cat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.subject.lemac | Saxòfon -- Ensenyament | |
dc.subject.lemac | Pedagogia | |
dc.subject.lemac | Escola Superior de Música de Catalunya | |
dc.subject.lemac | Jazz | |
dc.subject.lemac | Música -- S. XX | |
dc.subject.lemac | Música -- S. XXI |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
ESM sèrie - TFG i TFM [250]
TFG i TFM de l'ESMUC