Estratègies de suport a la regulació de la conducta i abordatge de les desregulacions conductuals als centres educatius
Tipo de documento
Otros
Resumen
Aquest document és una eina de reflexió per a la incorporació d'elements de suport a la regulació de la conducta en els plans de suport individuals, que poden ser una eina complementària al projecte de convivència i a les normes d'organització i funcionament de centre, amb l'objectiu de millorar el clima del centre i la contenció de les desregulacions de la conducta.
Els centres educatius hi podran trobar propostes per generar contextos amb una alta capacitat d'ajudar a regular la conducta, de tal manera que la seva estructura, els seus espais, la seva organització, la seva metodologia, el vincle entre el professorat i l'alumnat i la relació entre la família i l'escola siguin elements contenidors i afavoridors de conductes positives.
Citación
Estratègies de suport a la regulació de la conducta i abordatge de les desregulacions conductuals als centres educatius. Barcelona: Departament d'Educació, 2024.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació i Formació Professional
Fecha de publicación
2024-09Extensión
37 p.
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- DI - Monografies [18]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals
Departament d'Educació. Servei d’Atenció a la Diversitat i la Inclusió (2019) -
Estudi de les pràctiques de risc d'anorèxia al centre Lluís de Requesens (2016)
Bourgila, Hana; Morillo, Àngels (tutora); Institut Lluís de Requesens (Molins de Rei, Catalunya); Fundació Orienta (2016)