Estratègies de suport a la regulació de la conducta i abordatge de les desregulacions conductuals als centres educatius
Tipus de document
Altres
Resum
Aquest document és una eina de reflexió per a la incorporació d'elements de suport a la regulació de la conducta en els plans de suport individuals, que poden ser una eina complementària al projecte de convivència i a les normes d'organització i funcionament de centre, amb l'objectiu de millorar el clima del centre i la contenció de les desregulacions de la conducta.
Els centres educatius hi podran trobar propostes per generar contextos amb una alta capacitat d'ajudar a regular la conducta, de tal manera que la seva estructura, els seus espais, la seva organització, la seva metodologia, el vincle entre el professorat i l'alumnat i la relació entre la família i l'escola siguin elements contenidors i afavoridors de conductes positives.
Citació
Estratègies de suport a la regulació de la conducta i abordatge de les desregulacions conductuals als centres educatius. Barcelona: Departament d'Educació, 2024.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació i Formació Professional
Data de publicació
2024-09Extensió
37 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- DI - Monografies [18]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals
Departament d'Educació. Servei d’Atenció a la Diversitat i la Inclusió (2019) -
Estudi de les pràctiques de risc d'anorèxia al centre Lluís de Requesens (2016)
Bourgila, Hana; Morillo, Àngels (tutora); Institut Lluís de Requesens (Molins de Rei, Catalunya); Fundació Orienta (2016)