Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)
Tipus de document
Altres
Resum
Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i CFGS de FP, Programes de
formació i inserció, Itineraris formatius específics, Arts plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius,
Arts Escèniques, Ensenyaments artístics superiors, Música, Grau professional de
Dansa, Escoles Oficials d’ Idiomes i Escoles d’ Adults.
Citació
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-11-02Extensió
9
Col·lecció
Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament; curs 2020-2021
Plans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021
Matèries (LEMAC)
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament virtual
Escoles - Administració i organització
Gestió d'emergències - Planificació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (03.04.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-04-08) -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes dels ensenyaments de Formació professional i de Règim especial davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (2020-04-20)