dc.contributor.author | Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives | |
dc.date.accessioned | 2020-11-03T07:48:46Z | |
dc.date.available | 2020-11-03T07:48:46Z | |
dc.date.issued | 2020-11-02 | |
dc.identifier.citation | Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/668 | |
dc.description.abstract | Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i CFGS de FP, Programes de
formació i inserció, Itineraris formatius específics, Arts plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius,
Arts Escèniques, Ensenyaments artístics superiors, Música, Grau professional de
Dansa, Escoles Oficials d’ Idiomes i Escoles d’ Adults. | ca |
dc.format.extent | 9 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament; curs 2020-2021 | |
dc.relation.ispartofseries | Plans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021 | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | COVID-19 (Malaltia) | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament virtual | ca |
dc.subject.lemac | Escoles - Administració i organització | ca |
dc.subject.lemac | Gestió d'emergències - Planificació | ca |