Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
dc.date.accessioned2020-11-03T07:48:46Z
dc.date.available2020-11-03T07:48:46Z
dc.date.issued2020-11-02
dc.identifier.citationCriteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/668
dc.description.abstractCriteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i CFGS de FP, Programes de formació i inserció, Itineraris formatius específics, Arts plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius, Arts Escèniques, Ensenyaments artístics superiors, Música, Grau professional de Dansa, Escoles Oficials d’ Idiomes i Escoles d’ Adults.ca
dc.format.extent9ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesOrientacions per a l'acció educativa davant del confinament; curs 2020-2021
dc.relation.ispartofseriesPlans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021
dc.titleCriteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacCOVID-19 (Malaltia)ca
dc.subject.lemacEnsenyament virtualca
dc.subject.lemacEscoles - Administració i organitzacióca
dc.subject.lemacGestió d'emergències - Planificacióca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint