Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (03.04.2020)
Document Type
Others
Citation
Criteris de 3 d'abril de 2020, del secretari de Polítiques Educatives, per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-04-08Extension
18
Collection
Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament;
Subject (LEMAC)
Art - Ensenyament virtual
Batxillerat - Ensenyament virtual
COVID-19 (Malaltia)
Educació - Avaluació
Educació secundària - Ensenyament virtual
Ensenyament virtual - Planificació
Escoles - Administració i organització
Formació professional - Ensenyament virtual
Gestió d'emergències - Planificació
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Resolució de la Secretaria de Polítiques Educatives en relació a la impartició de la sisena hora en els centres de titularitat del Departament d'Educació (11.05.2021)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2021-05-11) -
Resolució per la qual es fa pública la relació de centres amb projectes d'innovació pedagògica reconeguts que tenen professorat amb dret a certificació (18.02.2019)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2019-02-18) -
Aclariments per als centres públics de titularitat del Departament d'Educacio en el curs 2020-2021 (30.07.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-07-30)