Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia
Tipo de documento
Monografía
Resum
Orientacions metodològiques adreçades a l'assoliment de la competència digital de l'alumnat.Citación recomendada
Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia. Elaboració: Direcció general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020Extensión
31 p.
Colección
Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023;
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Projecte d’acceleració per a la transformació digital dels centres: informació adreçada als centres educatius
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-10-15)En el marc del Pla d'educació digital de Catalunya, el Projecte d'acceleració de la transformació digital desplega les intervencions referides a connectivitats, equipaments d'alumnat i equipaments del ... -
Orientacions per a la coordinació digital de centre
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2021-06) -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-12)Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de ...





