Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia
Tipus de document
Monografia
Resum
Orientacions metodològiques adreçades a l'assoliment de la competència digital de l'alumnat.Citació recomanada
Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia. Elaboració: Direcció general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020Extensió
31 p.
Col·lecció
Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023;
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Projecte d’acceleració per a la transformació digital dels centres: informació adreçada als centres educatius
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-10-15)En el marc del Pla d'educació digital de Catalunya, el Projecte d'acceleració de la transformació digital desplega les intervencions referides a connectivitats, equipaments d'alumnat i equipaments del ... -
Orientacions per a la coordinació digital de centre
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2021-06) -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-12)Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de ...





