L'estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE (2016)
Tipus de document
Informe
Resum
Estudi descriptiu de deu sistemes educatius de referència en el món occidental: Alemanya, Anglaterra, Espanya, Finlàndia, França, Itàlia, Suècia, Austràlia, Estats Units i Quebec, que han estat seleccionats per la seva rellevància i perquè són especialment significatius per ser comparats amb Catalunya, com és el cas del Quebec.
El document ha complementat i justificat la ponència "L'arquitectura del sistema educatiu: reflexions i propostes", que Joan Mateo va presentar al debat sobre el futur de l'educació a Catalunya "Ara és demà", organitzat pel Consell Escolar de Catalunya.
Citació
L'estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE. Elaboració: Jesús Manchado Lozano, Aina Pi Sánchez, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Manchado Lozano, Jesús
Pi Sánchez, Aina
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-11Extensió
57
Col·lecció
Documents. CSASE; 36
Matèries (LEMAC)
Sistema educatiu - OCDE
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Jesús Manchado Lozano, Aina Pi Sánchez, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...