Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Tipo de documento
Monografía
Nota
A la coberta: Quan ens replantegem l’avaluació, ens cal repensar com promovem els aprenentatges, ja que avaluar és aprendre
Citación
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències. Elaboració: Neus Sanmartí; Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Fecha de publicación
2020-10Extensión
43
Materias (LEMAC)
Avaluació
Palabras clave
Competències bàsiques en educació
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
Derechos
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Avaluar per aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat; Sanmartí, Neus (2010-11) -
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
Xarxa de Competències Bàsiques (2011)Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ... -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació de l’alumnat dels ensenyaments de formació professional inicial en la modalitat no presencial davant la prolongació del període de confinament pel Covid-19, d’aplicació fins a la fi del curs acadèmic 2019-2020 (30.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (2020-04-30)