Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Tipus de document
Monografia
Nota
A la coberta: Quan ens replantegem l’avaluació, ens cal repensar com promovem els aprenentatges, ja que avaluar és aprendre
Citació
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències. Elaboració: Neus Sanmartí; Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Data de publicació
2020-10Extensió
43
Matèries (LEMAC)
Avaluació
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CC - Monografies [53]
Drets
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Avaluar per aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat; Sanmartí, Neus (2010-11) -
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
Xarxa de Competències Bàsiques (2011)Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ... -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació de l’alumnat dels ensenyaments de formació professional inicial en la modalitat no presencial davant la prolongació del període de confinament pel Covid-19, d’aplicació fins a la fi del curs acadèmic 2019-2020 (30.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (2020-04-30)