Avaluació del projecte Filosofia 3/18 a Argentona (2015)
Tipus de document
Informe
Resum
Aquest informe analitza el projecte "Filosofia 3/18" desenvolupat a les escoles d'Argentona, com a materialització del programa que s’aplica des de fa gairebé trenta anys a diversos centres de Catalunya i en diferents etapes educatives.
Nota
Informe basat en el document: "Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18" (2012), número 20 d'aquesta col·lecció.
Citació
Avaluació del projecte Filosofia 3/18 a Argentona. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2015-05Extensió
30
Col·lecció
Documents. CSASE; 31
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Filosofia - Avaluació
Indicadors educatius
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ... -
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2015-06)Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ... -
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2006-12)L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i ...