Mostrando ítems 1-15 de 15
-
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ... -
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú (2015)
(2015)Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements ... -
Guia per a famílies d'infants amb sordesa o sordceguesa (2006)
(2006)Publicació que facilita informació bàsica a les famílies sobre la sordesa i la sordceguesa, i els suports tècnics i les modalitats d'escolarització d'aquests infants. -
Guia per a famílies d'infants amb tartamudesa (2009)
(2009)Amb aquesta guia es pretén facilitar orientacions i recursos als pares i mares perquè puguin ajudar els seus fills en el desenvolupament del llenguatge. -
Guia per a famílies d'infants i joves amb alteracions greus de conducta (2010)
(2010)Document que aporta elements a les famílies per poder entendre i acompanyar els fills que, en algun moment del procés evolutiu, presentin comportaments disruptius. -
Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals (2010)
(2010)Guia que pretén orientar les famílies perquè puguin acompanyar els fills amb altes capacitats en el seu desenvolupament personal i col·laborar en la resposta a les seves necessitats socials, emocionals ... -
Guia per a famílies d'infants i joves amb discapacitat motriu (2009)
(2009)Aquesta guia facilita informació per propiciar una atenció més efectiva als fills amb discapacitat motriu, per promoure oportunitats d'estimulació i per conèixer els serveis, recursos i prestacions ... -
Informe de valoració de les unitats de suport a l'educació especial, USEE (2008)
(2008)Document que recull informació de professionals i famílies, amb l'objectiu de reflexionar sobre el model de funcionament de les unitats de suport a l'educació especial (USEE) i sobre la incidència ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(2020-07)Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ... -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ...