Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Otros títulos
Itinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura. Segon de batxillerat
Tipo de documento
Monografía
Resum
En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’educació secundària obligatòria (ESO) es treballa a partir de poemes representatius escollits d’un moviment o d’un autor o autora.Citación recomendada
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Autor/a
Lengua
Catalán
Fecha de publicación
2024-04Extensión
44 p.
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
El coneixement de les llengües catalana i castellana de l'alumnat de Catalunya
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2017) -
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11)






