Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Tipo de documento
Monografía
Resumen
En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’educació secundària obligatòria (ESO) es treballa a partir de poemes representatius escollits d’un moviment o d’un autor o autora.
Nota
Itinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura. Segon de batxillerat
Citación
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Autor/a
Verdaguer, M. Teresa
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum
Lengua
Català
Fecha de publicación
2024-04Extensión
44 p.
Materias (LEMAC)
Català - Ensenyament
Literatura catalana
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals (2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva; Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023) -
Marc de les competències professionals docents (2023)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023-01) -
Seminari web Estratègia Digital de Centre: sessió 0 [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2021-09-16)Presentació de la Subxarxa de l'Estratègia Digital de Centre.