Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Altres títols
Itinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura. Segon de batxillerat
Tipus de document
Monografia
Resum
En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’educació secundària obligatòria (ESO) es treballa a partir de poemes representatius escollits d’un moviment o d’un autor o autora.
Citació
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Autor/a
Llengua
Català
Data de publicació
2024-04Extensió
44 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
El coneixement de les llengües catalana i castellana de l'alumnat de Catalunya
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2017) -
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11)