Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
dc.contributor.author | Manresa, Mireia | |
dc.contributor.author | Margallo, Ana María | |
dc.contributor.author | Verdaguer, M. Teresa | |
dc.contributor.author | Delgado, Rosalía | ca |
dc.contributor.author | Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum | ca |
dc.date.accessioned | 2024-04-10T07:33:30Z | |
dc.date.available | 2024-04-10T07:33:30Z | |
dc.date.issued | 2024-04 | |
dc.identifier.citation | Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/5837 | |
dc.description.abstract | En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’educació secundària obligatòria (ESO) es treballa a partir de poemes representatius escollits d’un moviment o d’un autor o autora. | ca |
dc.format.extent | 44 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.title | Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors | ca |
dc.title.alternative | Itinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura. Segon de batxillerat | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Català--Ensenyament | ca |
dc.subject.lemac | Literatura catalana | ca |