Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Document Type
Monograph
Abstract
En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’educació secundària obligatòria (ESO) es treballa a partir de poemes representatius escollits d’un moviment o d’un autor o autora.
Note
Itinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura. Segon de batxillerat
Citation
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Author
Verdaguer, M. Teresa
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum
Language
Català
Publication date
2024-04Extension
44 p.
Subject (LEMAC)
Català - Ensenyament
Literatura catalana
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals (2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva; Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023) -
Marc de les competències professionals docents (2023)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023-01) -
Seminari web Estratègia Digital de Centre: sessió 0 [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2021-09-16)Presentació de la Subxarxa de l'Estratègia Digital de Centre.