Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
Tipo de documento
Informe
Resumen
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori.
Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria referida a tot aquell alumnat de la promoció que s’ha graduat sense repetir i que forma part de la mostra experimental de l'estudi.
La segona part d’aquest estudi, que es publicarà en un altre número de la col·lecció, permetrà conèixer amb més concreció quina ha estat l’evolució acadèmica de tota la promoció d'alumnat que va començar primer d'ESO durant el curs 2009-2010, és a dir, l'alumnat repetidor que s’ha graduat, l'alumnat no repetidor que s’ha graduat en un altre centre i més dades complementàries que donin tota la informació sobre l’alumnat de la mostra.
Aquest primer document es considera està basat en una nova metodologia de seguiment que defineix un monitoratge seqüencial i nominal de l’alumnat de l’ensenyament obligatori, ampliable al no obligatori.
Citación
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2014-01Extensión
88 p.
Colección
Documents. CSASE; 25
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Rendiment escolar - Catalunya
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...