Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
Document Type
Report
Abstract
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori.
Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria referida a tot aquell alumnat de la promoció que s’ha graduat sense repetir i que forma part de la mostra experimental de l'estudi.
La segona part d’aquest estudi, que es publicarà en un altre número de la col·lecció, permetrà conèixer amb més concreció quina ha estat l’evolució acadèmica de tota la promoció d'alumnat que va començar primer d'ESO durant el curs 2009-2010, és a dir, l'alumnat repetidor que s’ha graduat, l'alumnat no repetidor que s’ha graduat en un altre centre i més dades complementàries que donin tota la informació sobre l’alumnat de la mostra.
Aquest primer document es considera està basat en una nova metodologia de seguiment que defineix un monitoratge seqüencial i nominal de l’alumnat de l’ensenyament obligatori, ampliable al no obligatori.
Citation
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-01Extension
88 p.
Collection
Documents. CSASE; 25
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Rendiment escolar - Catalunya
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...