Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació
Tipo de documento
Informe
Resumen
El volum és l’informe final de la recerca avaluativa, duta a terme en col·laboració amb l’ICE de la UAB, que estudia el funcionament dels instituts escola de Catalunya, divuit centres integrats a Catalunya, creats a partir de la LEC i que recuperen el model instituït per la Generalitat republicana.
Els primers capítols estan dedicats als objectius de la recerca i a l'exposició del marc de referència, analitzant algunes de les estructures educatives integrades i no integrades segons la Classificació Internacional Normalitzada de l'Educació (CINE) i estudiant els reptes de la transició de l'educació primària a la secundària. Seguidament es descriuen els aspectes metodològics de la recerca i s'estudia la mostra dels centres d’estudi, els informants clau i el nivell de participació. El capítol sisè presenta els resultats obtinguts: la descripció de les percepcions de les dimensions avaluades segons el perfil dels enquestats. El capítol setè conté la descripció i anàlisi de cinquanta pràctiques de referència, que poden servir de model a d’altres centres. El capítol vuitè conté les deu conclusions i les cinc propostes a què han arribat els autors de la recerca.
Citación
Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2012.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2012-07Extensión
106 p.
Colección
Documents. CSASE; 21
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12) -
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09) -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació de l’alumnat dels ensenyaments de formació professional inicial en la modalitat no presencial davant la prolongació del període de confinament pel Covid-19, d’aplicació fins a la fi del curs acadèmic 2019-2020 (30.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (2020-04-30)