Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació (2012)
Tipo de documento
Informe
Resumen
El volum és l’informe final de la recerca avaluativa, duta a terme en col·laboració amb l’ICE de la UAB, que estudia el funcionament dels instituts escola de Catalunya, divuit centres integrats a Catalunya, creats a partir de la LEC i que recuperen el model instituït per la Generalitat republicana.
Els primers capítols estan dedicats als objectius de la recerca i a l'exposició del marc de referència, analitzant algunes de les estructures educatives integrades i no integrades segons la Classificació Internacional Normalitzada de l'Educació (CINE) i estudiant els reptes de la transició de l'educació primària a la secundària. Seguidament es descriuen els aspectes metodològics de la recerca i s'estudia la mostra dels centres d’estudi, els informants clau i el nivell de participació. El capítol sisè presenta els resultats obtinguts: la descripció de les percepcions de les dimensions avaluades segons el perfil dels enquestats. El capítol setè conté la descripció i anàlisi de cinquanta pràctiques de referència, que poden servir de model a d’altres centres. El capítol vuitè conté les deu conclusions i les cinc propostes a què han arribat els autors de la recerca.
Citación
Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2012.
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2012-07Extensión
106
Colección
Documents. CSASE;21
Materias (LEMAC)
Escoles - Avaluació
Escoles - Administració i organització
Indicadors educatius
Instituts escola - Administració i organització
Instituts escola - Avaluació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Més hores d’estudi, millors resultats en les proves? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04) -
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ...