Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació (2012)
Tipo de documento
Informe
Resumen
El volum és l’informe final de la recerca avaluativa, duta a terme en col·laboració amb l’ICE de la UAB, que estudia el funcionament dels instituts escola de Catalunya, divuit centres integrats a Catalunya, creats a partir de la LEC i que recuperen el model instituït per la Generalitat republicana.
Els primers capítols estan dedicats als objectius de la recerca i a l'exposició del marc de referència, analitzant algunes de les estructures educatives integrades i no integrades segons la Classificació Internacional Normalitzada de l'Educació (CINE) i estudiant els reptes de la transició de l'educació primària a la secundària. Seguidament es descriuen els aspectes metodològics de la recerca i s'estudia la mostra dels centres d’estudi, els informants clau i el nivell de participació. El capítol sisè presenta els resultats obtinguts: la descripció de les percepcions de les dimensions avaluades segons el perfil dels enquestats. El capítol setè conté la descripció i anàlisi de cinquanta pràctiques de referència, que poden servir de model a d’altres centres. El capítol vuitè conté les deu conclusions i les cinc propostes a què han arribat els autors de la recerca.
Citación
Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2012.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2012-07Extensión
106
Colección
Documents. CSASE; 21
Materias (LEMAC)
Escoles - Avaluació
Escoles - Administració i organització
Indicadors educatius
Instituts escola - Administració i organització
Instituts escola - Avaluació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Avaluació de la formació professional reglada a Catalunya, 2001-2008 (2009-2010)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009-2010) -
Com evoluciona la repetició a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-04) -
PISA 2018: síntesi de resultats (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-01)El número 45 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de PISA 2018. Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de ...