Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012
Otros títulos
Draft 2012 PISA Mathematics Framework
Tipo de documento
Informe
Resumen
La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat a l'organització de l'àmbit (continguts, processos i contextos matemàtics) i un altre dedicat a l'avaluació de la competència matemàtica, que és el nucli de la publicació. Hi ha un annex amb alguns exemples d'ítems comentats. L'últim apartat del volum és una col·lecció dels ítems de matemàtiques i de resolució de problemes alliberats pel consorci PISA de les avaluacions dels anys 2000, 2003 i 2009 i de la prova pilot del 2002.
Nota
Traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework" publicat per l’OCDE (2010).
Citación
Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2011-02Extensión
151
Colección
Documents. CSASE; 18
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-09)El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2007-03)En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ...