Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012
Altres títols
Draft 2012 PISA Mathematics Framework
Tipus de document
Informe
Resum
La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat a l'organització de l'àmbit (continguts, processos i contextos matemàtics) i un altre dedicat a l'avaluació de la competència matemàtica, que és el nucli de la publicació. Hi ha un annex amb alguns exemples d'ítems comentats. L'últim apartat del volum és una col·lecció dels ítems de matemàtiques i de resolució de problemes alliberats pel consorci PISA de les avaluacions dels anys 2000, 2003 i 2009 i de la prova pilot del 2002.
Nota
Traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework" publicat per l’OCDE (2010).
Citació
Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2011-02Extensió
151
Col·lecció
Documents. CSASE; 18
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-09)El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2007-03)En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ...