Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
Altres títols
The PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematics
Tipus de document
Informe
Resum
En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El document presenta els principis que guien l'avaluació PISA 2006, descrita en funció dels continguts que l'alumnat necessita adquirir, els processos que ha de realitzar i el context en què s'apliquen els coneixements i les habilitats adquirides. També il·lustra els àmbits d'avaluació mitjançant diferents exemples.
Nota
Traducció i adaptació de "The PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematics", publicat per l'OCDE el 2006.
Citació
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE). Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.
Documents
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2007-03Extensió
220
Col·lecció
Documents. CSASE;9
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-09)El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ... -
Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2020-06)Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic. -
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ...