Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2006-12Resumen
L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua anglesa, ciències socials), de context i de processos educatius (estudi sociodemogràfic i lingüístic, avaluació global diagnòstica de centres), monogràfics (valors democràtics i educació ciutadana, enquesta sobre convivència escolar i seguretat a Catalunya, informe per a la millora dels resultats del sistema educatiu a Catalunya), dades de contrast (competències bàsiques 14 anys) i una avaluació sobre mètodes pedagògics i les TIC (SITES).
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extensión
156
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Documents. CSASE;7
Citación
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Documents. CSASE [44]
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu