Marc conceptual de l'avaluació de quart d'educació secundària obligatòria
Document Type
Report
Abstract
Recull en un sol volum de tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de quart d'ESO, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2011-2012. Els marcs conceptuals són els següents: Competència comunicativa lingüística (llengua catalana, llengua castellana i aranès),
Competència comunicativa lingüística en llengua estrangera (llengua anglesa, francesa i alemanya),
Competència matemàtica, Competència cientificotecnològica.
Citation
Marc conceptual de l'avaluació de quart d'educació secundària obligatòria. Elaboració: Jorge Alberola Palop, M. José Espí Oliver, Jorge León Gustà i altres, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-06Extension
51
Collection
Documents. CSASE; 44
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2006-12)L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ... -
Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària
Amores González, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; Hernández Alarcón, Marta (2020-06)Aquesta publicació recull en un sol volum tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de sisè d'educació primària, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2008-2009. ... -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...