Decàleg d'escriptura: perquè l’alumne que sap escriure traça signes de coneixement (més) perdurable
Document Type
Others
Citation
Decàleg d'escriptura: perquè l’alumne que sap escriure traça signes de coneixement (més) perdurable. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2018Extension
61 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- DI - Material de difusió [283]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat]
de Juana, Olga (2017-05)Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ... -
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat]
Joli, Emma; Gazulla, Asun (2017-05)Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten ...