Decàleg d'escriptura: perquè l’alumne que sap escriure traça signes de coneixement (més) perdurable
Tipus de document
Altres
Citació
Decàleg d'escriptura: perquè l’alumne que sap escriure traça signes de coneixement (més) perdurable. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2018Extensió
61 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- DI - Material de difusió [284]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat]
de Juana, Olga (2017-05)Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ... -
Conversa d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat]
Vidal, Montse; Fornells, Imma (2017-04-20)La mestra conversa amb una alumna sobre el seu text, mentre la resta de companys del grup de 5è escriuen. En les seves intervencions, la mestra s’interessa, només, pel contingut del text i, així, l’ajuda ...