Centre d'adults, fases en moments d'excepcionalitat [audiovisual] (2020)
Tipus de document
Vídeo
Resum
El CFA Bon Pastor està implementant un projecte que té com a objectiu ajudar a l’autonomia de l’alumne i millorar les competències digitals dels professors i també de tot l’alumnat. Per això la seva directora, Marta Catalán, ens explica com estan gestionant l’organització del centre en aquesta situació d’excepcionalitat, posant especial èmfasi en la comunicació amb l’alumnat. Veurem com superen el repte que presenta per als docents tenir alumnat vulnerable, sense ordinadors i/o connexió d’internet a casa i amb poca competència digital per dur a terme el tercer trimestre.Citació recomanada
Centre d'adults, fases en moments d'excepcionalitat [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-05-07Extensió
1 enregistrament de vídeo (10 min 32 s)
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Compartim el moment des de les matèries [audiovisual] (2020)
(2020-05-12)L'Institut La Serra de Mollerussa prioritza en el seu projecte educatiu l'acompanyament i l'acció tutorial en la globalitat de les matèries. Anton Not, professor de llengua castellana i literatura i ... -
L’avaluació del centre com a organització que aprèn [audiovisual] (2020)
(2020-06-19)L’avaluació del procés d’aprenentatge continu dels centres com a organitzacions que aprenen té ara més importància que mai. La Clara Cobo, directora de l’Escola Sant Climent; la Betlem Cuesta, docent i ... -
Centres educatius en línia: un abans i un després [audiovisual] (2020)
(2020-06-16)L'Escola Puigberenguer de Manresa fa 38 anys que va iniciar el seu camí pedagògic. Sempre ha estat una escola innnovadora partint de l'experimentació dels seus alumnes i posant l'èmfasi en els processos ...





