DAFO del Projecte Híbrid [audiovisual] (2020)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
L’institut Cardener, de Sant Joan de Vilatorrada, és un dels centres que participa al projecte pilot d’Educació Híbrida. Per evitar situacions de risc aquest curs han apostat per la semipresencialitat a 3r i 4t d’ESO. El nou Pla d’Organització del centre és basat en l’educació híbrida i manté part dels principis pedagògics de l’institut. En Jaume Comenge, coordinador de 3r d’ESO, i dos alumnes, el Marc i la Martina, ens expliquen quines són les fortaleses i oportunitats d’aquest model i amb quines dificultats i amenaces s’han trobat.
Citación
DAFO del Projecte Híbrid [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-12-17Extensión
1 enregistrament de vídeo (13 min 53 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
El projecte EduRegio [audiovisual] (2020)
(2020-11-26)EduRegio és un projecte Erasmus+ de cooperació entre autoritats educatives del mateix nivell i abast, coordinat pel Departament d’Educació. Un dels socis participants és European Schoolnet, organisme ... -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula. -
L’avaluació del centre com a organització que aprèn [audiovisual] (2020)
(2020-06-19)L’avaluació del procés d’aprenentatge continu dels centres com a organitzacions que aprenen té ara més importància que mai. La Clara Cobo, directora de l’Escola Sant Climent; la Betlem Cuesta, docent i ...