Show simple item record

dc.date.accessioned2023-12-04T11:15:20Z
dc.date.available2023-12-04T11:15:20Z
dc.date.issued2020-12-17
dc.identifier.citationDAFO del Projecte Híbrid [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/5242
dc.description.abstractL’institut Cardener, de Sant Joan de Vilatorrada, és un dels centres que participa al projecte pilot d’Educació Híbrida. Per evitar situacions de risc aquest curs han apostat per la semipresencialitat a 3r i 4t d’ESO. El nou Pla d’Organització del centre és basat en l’educació híbrida i manté part dels principis pedagògics de l’institut. En Jaume Comenge, coordinador de 3r d’ESO, i dos alumnes, el Marc i la Martina, ens expliquen quines són les fortaleses i oportunitats d’aquest model i amb quines dificultats i amenaces s’han trobat.ca
dc.format.extent1 enregistrament de vídeo (13 min 53 s)ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleDAFO del Projecte Híbrid [audiovisual] (2020)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/videoca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacSeminarisca
dc.subject.lemacClaustre Obertca
dc.subject.lemacEducació - Investigacióca
dc.subject.lemacProjecte Educació Híbridaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint