Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat d’Educació Secundària. Ens expliquen com han transformat l’espai i com, a través del desenvolupament processos de disseny, l’alumnat pot millorar les seves competències.
Citación
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-02-04Extensión
1 enregistrament de vídeo (14 min 42 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-03-25)L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació ... -
32a conversa pedagògica: L’espai escolar com a entorn d’aprenentatge i benestar [audiovisual] (2021)
(2021-11-17)L’entorn educatiu cal que ofereixi, a més d’un entorn de qualitat, seguretat física i psicològica, un disseny estètic ric en formes, colors, imatges i estructures que potenciïn la creativitat i sobretot, ... -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula.