Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual] (2022)
Altres títols
When all voices count: a conversation on equity in education [audiovisual] (2022)
Tipus de document
Vídeo
Resum
Webinar del professor Carlos Moreno, expert internacional en el disseny d'escoles i entorns d’aprenentatge motivadors per als joves, especialment aquells que no han encaixat en models escolars més tradicionals. Tot partint de la seva experiència, i amb fragments d’una conversa entre un alumne de Big Picture Learning i una alumna catalana, Carlos Moreno demostra la relació entre el disseny de contextos personalitzats i altament inclusius amb l’increment de l’èxit educatiu i l’equitat als centres educatius i a la societat.
Carlos Moreno és director executiu de Big Picture Learning, una organització sense ànim de lucre que ha creat més de 150 escoles d’aquest tipus als Estats Units i arreu del món.
Aquest webinar forma part de la sèrie de conferències i seminaris oferts pel grup de treball Aprendre a l’Escola que Aprèn, del Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats, i s’adreça a tots els professionals de l’educació compromesos en el seu paper com a creadors de contextos educatius altament inclusius per a l’èxit de tots els aprenents.
Citació
Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Autor/a
Llengua
English
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-07-06Extensió
2 enregistraments de vídeo
Matèries (LEMAC)
Educació inclusiva
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual] (2022)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Moreno, Carlos (2022-03)Webinar del professor Carlos Moreno, expert internacional en el disseny d'escoles i entorns d’aprenentatge motivadors per als joves, especialment aquells que no han encaixat en models escolars més ... -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2023)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2023)