dc.contributor.author | Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T10:02:57Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T10:02:57Z | |
dc.date.issued | 2022-07-06 | |
dc.identifier.citation | Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/4986 | |
dc.description.abstract | Webinar del professor Carlos Moreno, expert internacional en el disseny d'escoles i entorns d’aprenentatge motivadors per als joves, especialment aquells que no han encaixat en models escolars més tradicionals. Tot partint de la seva experiència, i amb fragments d’una conversa entre un alumne de Big Picture Learning i una alumna catalana, Carlos Moreno demostra la relació entre el disseny de contextos personalitzats i altament inclusius amb l’increment de l’èxit educatiu i l’equitat als centres educatius i a la societat.
Carlos Moreno és director executiu de Big Picture Learning, una organització sense ànim de lucre que ha creat més de 150 escoles d’aquest tipus als Estats Units i arreu del món.
Aquest webinar forma part de la sèrie de conferències i seminaris oferts pel grup de treball Aprendre a l’Escola que Aprèn, del Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats, i s’adreça a tots els professionals de l’educació compromesos en el seu paper com a creadors de contextos educatius altament inclusius per a l’èxit de tots els aprenents. | ca |
dc.format.extent | 2 enregistraments de vídeo | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.title | Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual] (2022) | ca |
dc.title.alternative | When all voices count: a conversation on equity in education [audiovisual] (2022) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/video | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Educació inclusiva | ca |