Desdibuixant les parets de l'aula: 2n seminari web [audiovisual] (2021)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi l'aula? Com establim aliances amb l’entorn?
La sessió, conduïda per Montse Jiménez, membre de l’equip d’innovació, formació i comunicació de la xarxa de centres Vedruna Catalunya Educació, va comptar amb la participació de diversos ponents que, des d'experiències diferents, van aportar perspectives que complementen l'útilitat de els projectes com a eina educativa.
Citación
Desdibuixant les parets de l'aula: 2n seminari web [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-02-21Extensión
1 enregistrament de vídeo (1 h 32 min 40 s)
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Educació inclusiva
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Desdibuixant les parets de l'aula: 3r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-12)Amb el títol "Ètica digital: reptes i oportunitats", en aquesta sessió es va parlar de la gestió de la informació, tot identificant eines i recursos per a buscar, seleccionar, entendre, interpretar-la. ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 1r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 4t seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Amb el títol "Les aules, una finestra oberta al món", en aquest 4t seminari del cicle, es planteja com generar coneixement al segle XXI, on els ponents convidats establiran els eixos principals sobre ...