Desdibuixant les parets de l'aula: 2n seminari web [audiovisual] (2021)
Tipus de document
Vídeo
Resum
Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi l'aula? Com establim aliances amb l’entorn?
La sessió, conduïda per Montse Jiménez, membre de l’equip d’innovació, formació i comunicació de la xarxa de centres Vedruna Catalunya Educació, va comptar amb la participació de diversos ponents que, des d'experiències diferents, van aportar perspectives que complementen l'útilitat de els projectes com a eina educativa.
Citació
Desdibuixant les parets de l'aula: 2n seminari web [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-02-21Extensió
1 enregistrament de vídeo (1 h 32 min 40 s)
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Educació inclusiva
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Desdibuixant les parets de l'aula: 3r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-12)Amb el títol "Ètica digital: reptes i oportunitats", en aquesta sessió es va parlar de la gestió de la informació, tot identificant eines i recursos per a buscar, seleccionar, entendre, interpretar-la. ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 1r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 4t seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Amb el títol "Les aules, una finestra oberta al món", en aquest 4t seminari del cicle, es planteja com generar coneixement al segle XXI, on els ponents convidats establiran els eixos principals sobre ...