Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2003 (2004)
Autor/a
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Fecha de publicación
2004-12Otros títulos
The PISA 2003 Assessment Framework: Mathematics, Reading, Science and Problem Solving Knowledge and Skills
Resumen
En el marc de l'OCDE l'estudi PISA (Programa per a l'Avaluació Internacional de l'Alumnat) 2003 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en matemàtiques, comprensió lectora, ciències i resolució de problemes.
El document presenta els principis que guien l'avaluació PISA 2003, descrita en funció dels continguts que l'alumnat necessita adquirir, els processos que ha de realitzar i el context en què s'apliquen els coneixements i les habilitats adquirides. També il·lustra els àmbits d'avaluació (matemàtiques, ciències de la naturalesa i resolució de problemes) mitjançant diferents exemples. Els exemples de l'àmbit de comprensió lectora es poden trobar en "La medida de los conocimientos y destrezas de los alumnos" publicat per l'INECSE l'any 2001.
Tipo de documento
Informe
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extensión
227
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Documents. CSASE; 1
Citación
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2003. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE). Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2004.
Nota
Traducció i adaptació de "The PISA 2003 Assessment Framework: Mathematics, Reading, Science and Problem Solving Knowledge and Skills", publicat per l'OCDE el 2003.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Sèrie - Documents [44]
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu