Situació sociolingüística a l’ESO: reptes i línies d’actuació [programa de mà]
Tipus de document
Altres
Citació recomanada
Situació sociolingüística a l’ESO: reptes i línies d’actuació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
2 p.
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-01)Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació ... -
Els orígens de l’estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de 4t d’ESO
Amorós, Carme; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009) -
L'avaluació de quart d'ESO 2023
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10)El Quaderns d’avaluació. 58 presenta els resultats de la tretzena onada de l’avaluació de quart d’ESO. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits ...





