dc.contributor.author | Calero, Jorge | |
dc.date.accessioned | 2023-10-17T08:20:36Z | |
dc.date.available | 2023-10-17T08:20:36Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero. Elaboració: Jorge Calero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/4301 | |
dc.description.abstract | Se centra en l'ús d’indicadors en avaluació i en la seva aplicació a l'avaluació de la formació professional reglada. Com a exemple, exposa algunes aplicacions d'indicadors construïts amb la informació obtinguda de l'Enquesta de transició educativo-formativa i inserció laboral i de l'Enquesta de població activa. Demostra, a partir de les bases de dades d'ambdues fonts, que el nivell d’estudis de les mares té gran influència en la tria dels estudis que fan els nois i les noies joves. | ca |
dc.format.extent | 11 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.title | Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero [presentació] (2007) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Formació professional - Avaluació | ca |