Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorCalero, Jorge
dc.date.accessioned2023-10-17T08:20:36Z
dc.date.available2023-10-17T08:20:36Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationÚs d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero. Elaboració: Jorge Calero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4301
dc.description.abstractSe centra en l'ús d’indicadors en avaluació i en la seva aplicació a l'avaluació de la formació professional reglada. Com a exemple, exposa algunes aplicacions d'indicadors construïts amb la informació obtinguda de l'Enquesta de transició educativo-formativa i inserció laboral i de l'Enquesta de població activa. Demostra, a partir de les bases de dades d'ambdues fonts, que el nivell d’estudis de les mares té gran influència en la tria dels estudis que fan els nois i les noies joves.ca
dc.format.extent11 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleÚs d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero [presentació] (2007)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacFormació professional - Avaluacióca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element