Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-14T08:27:53Z
dc.date.available2020-09-14T08:27:53Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.citationLa comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/428
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;9
dc.titleLa comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació escritaca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòria - Avaluació - Quart cursca
dc.subject.lemacEnsenyament - Catalunya - Estadístiquesca
dc.subject.lemacIndicadors educatius - Catalunyaca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir