La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2019-07Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE; 7
Materias (LEMAC)
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Palabras clave
Quart d'ESO
Documentos para descargar
602.2Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Hi haurà variacions en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO del curs 2018-2019? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-05) -
Les expectatives dels altres incideixen en els resultats de l’avaluació de quart d’ESO? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-09) -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ...