• English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • English
    • català
    • Castellano
  • Login
Ver ítem 
  •   Principal
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Tast de dades. CSASE
  • Ver ítem
  •   Principal
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Tast de dades. CSASE
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)

Ver/Abrir
Tast de dades; 7 (2019) (602.2Kb)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2019-07
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/425
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Extensión
2
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Tast de dades. CSASE;7
Citación
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Mostrar el registro completo del ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • Tast de dades. CSASE [42]
 


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC
 

 

Listar

Todo el repositorioPor ámbitos & coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

Mi cuenta

AccederRegistro


GCEDU
 
Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Sobre el repositorio | Accesibilidad
Con la colaboración de
CSUC