La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)
Ver/Abrir
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2019-07Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Extensión
2
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Tast de dades. CSASE;7
Citación
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Tast de dades. CSASE [42]