La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2019-07Extensió
2
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 7
Matèries (LEMAC)
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Paraules clau
Quart d'ESO
Documents per descarregar
602.2Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Hi haurà variacions en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO del curs 2018-2019? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-05) -
Les expectatives dels altres incideixen en els resultats de l’avaluació de quart d’ESO? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-09) -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ...