Estudi sociolingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya 2022 (2023)
Document Type
Monograph
Abstract
En aquesta publicació, hi podreu consultar els resultats del qüestionari sociolingüístic aplicat a una mostra d’alumnat de quart d’ESO l’any 2022. S’hi analitzen les dades sociolingüístiques familiars, i els usos lingüístics generals en el context escolar i en les activitats de fora del centre d’aquest alumnat, tot comparant-les amb les dades obtingudes en l'informe del 2021.
Les interpretacions derivades de l’anàlisi d’aquestes dades pretenen ser útils per a la millora de la pràctica pedagògica en els centres i, alhora, proporcionar als responsables de les polítiques educatives informació útil per a la presa de decisions sobre el conjunt del sistema educatiu.
Citation
Estudi sociolingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya 2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-10Extension
59 p.
Collection
Informes d'avaluació. CSASE; 34
Subject (LEMAC)
Alumnes d'ensenyament secundari - Condicions socials - Enquestes
Ús lingüístic
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...