Competència financera PISA 2012 (2015)
Document Type
Monograph
Abstract
El número 30 dels 'Quaderns d'avaluació' està dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de Catalunya en l'avaluació de competència financera de PISA 2012.
La participació en l'avaluació de la competència financera era voluntària. Hi han pres part divuit països i catorze de les quinze comunitats autònomes d'Espanya que van ampliar la mostra PISA. A Catalunya hi van participar 147 alumnes. El número inclou les dades bàsiques de PISA 2012, un resum del marc conceptual de la competència financera i cinc taules amb els resultats de l'alumnat de Catalunya, amb comparacions d'àmbit internacional i espanyol. Conté els apartats habituals de Revista de llibres i Publicacions recents del Consell.
ISSN
2014-797X
Citation
Competència financera PISA 2012. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015-01Extension
17
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 30
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...