Resolució d’11 de juny de 2013 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària que ordena l’organització del Suport Escolar Personalitzat en els centres d’educació infantil i primària (11.06.2013)
Tipus de document
Altres
Citació
Resolució d’11 de juny de 2013 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària que ordena l’organització del Suport Escolar Personalitzat en els centres d’educació infantil i primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2013.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2013-06-11Extensió
3 p.
Matèries (LEMAC)
Escoles - Administració i organització
Mestres d'educació infantil
Mestres
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica Tàndem i es declaren els centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
Resolució de 4 de desembre de 2017 per la qual es dona publicitat al programa d'innovació pedagògica “Magnet, aliances per a l'èxit educatiu" i als centres participants el curs 2016-2017 amb dret a certificació (04.12.2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-12-04) -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ...