Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 16
Otros títulos
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya
Tipo de documento
Informe
Resumen
Aquesta setzena edició recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2010-2011 i les dades internacionals del curs 2009-2010 que figuren a Education at a Glance, 2012. El Sistema d’Indicadors s’organitza en els cinc blocs tradicionals: indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos, de resultats i els indicadors europeus de referència, fixats per la Unió Europea per a l’any 2020.
Es mantenen i/o actualitzen els indicadors de manera que se’n pugui fer el seguiment històric i s’hi introdueixen nous esquemes gràfics per facilitar la lectura i interpretació de les dades, com per exemple a l’apartat d’escolarització.
Citación
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, núm. 16, febrer 2013.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2013-02Extensión
182
Colección
Sistema d'indicadors. CSASE; 16, febrer 2013
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...