Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 16
Altres títols
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya
Tipus de document
Informe
Resum
Aquesta setzena edició recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2010-2011 i les dades internacionals del curs 2009-2010 que figuren a Education at a Glance, 2012. El Sistema d’Indicadors s’organitza en els cinc blocs tradicionals: indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos, de resultats i els indicadors europeus de referència, fixats per la Unió Europea per a l’any 2020.
Es mantenen i/o actualitzen els indicadors de manera que se’n pugui fer el seguiment històric i s’hi introdueixen nous esquemes gràfics per facilitar la lectura i interpretació de les dades, com per exemple a l’apartat d’escolarització.
Citació
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, núm. 16, febrer 2013.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2013-02Extensió
182
Col·lecció
Sistema d'indicadors. CSASE; 16, febrer 2013
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...