Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 16
Alternative title
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya
Document Type
Report
Abstract
Aquesta setzena edició recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2010-2011 i les dades internacionals del curs 2009-2010 que figuren a Education at a Glance, 2012. El Sistema d’Indicadors s’organitza en els cinc blocs tradicionals: indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos, de resultats i els indicadors europeus de referència, fixats per la Unió Europea per a l’any 2020.
Es mantenen i/o actualitzen els indicadors de manera que se’n pugui fer el seguiment històric i s’hi introdueixen nous esquemes gràfics per facilitar la lectura i interpretació de les dades, com per exemple a l’apartat d’escolarització.
Citation
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, núm. 16, febrer 2013.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2013-02Extension
182
Collection
Sistema d'indicadors. CSASE; 16, febrer 2013
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...