L'avaluació de la formació professional reglada: síntesi de resultats (2010)
Tipus de document
Monografia
Resum
Síntesi dels primers resultats obtinguts en l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2001-2008.
El volum inclou dos articles. El primer és una síntesi dels elements més significatius del marc normatiu que afecta l'FPR, tant a escala europea, com espanyola i catalana (línia 1 de l'avaluació), i dels trets més rellevants de l'anàlisi comparada d'alguns sistemes d'FP d'àmbit espanyol i internacional: Andalusia, Castella i Lleó, Galícia, el País Basc, França, Anglaterra, Alemanya, el Quebec i Suècia (línia 2).
El segon article analitza el paper del Departament d'Educació en la gestió i administració de l'FPR a Catalunya (línia 3), així com l'organització i la gestió dels centres educatius que imparteixen els cicles formatius d'FP.
Citació
L'avaluació de la formació professional reglada: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació i Publicacions, 2010.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2010-01Extensió
56
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 16
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Formació professional - Catalunya - Avaluació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...