Avaluació de la Formació Professional Reglada: resultats (2010)
Document Type
Others
Abstract
El dia 26 de maig de 2010 es van presentar els resultats de l'avaluació de la formació professional reglada de Catalunya (cicles formatius de grau mitjà i de grau superior) que el Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu ha dut a terme en el marc del pla d'avaluació definit l'any 2005. L'acte ha tingut lloc al CaixaForum, centre social i cultural de l'Obra Social "la Caixa" de Barcelona i ha comptat amb l'assistència d'unes 150 persones. La jornada va ser inaugurada amb parlaments del conseller d'Educació, Ernest Maragall, i del president del Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, Jorge Calero.
Després d'una breu exposició sobre el marc conceptual, els objectius i els criteris de l'avaluació, es van presentar els resultats en les cinc línies en què s'ha estructurat l'avaluació. Va cloure l'acte Jorge Calero.
Citation
Avaluació de la Formació Professional Reglada: resultats. Elaboració: Consell Escolar de Catalunya. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2010-05Extension
2 p.
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Formació professional - Catalunya - Avaluació
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...